از دست خودم...! وااای...

من....................................................

حوصلم........................................................

سر....................................................................

رفته...........................................................................! تابستونم خداییش یه سری چیزای اعصاب خوردکن داره...مثل بیکاری و بیهودگی! کم کم دارم ایمان میارم به این که تکلیفم باخودم اصلا معلوم نیست!

اصلا حرف حساب من چیه...؟!؟!...مرددبی تقصیرفریاد



نظرات شما عزیزان:

Eli joooooooooon
ساعت14:20---7 شهريور 1392
بطرز وحشتناكي موافقم...
پاسخ: هه هه هه!واقعا بسه دیگه بیهودگی!


atena
ساعت12:39---29 مرداد 1392
اگه تا كله ظهر نخوابي پيدا ميكني كاري رو كه مفيد باشه


پاسخ:هه هه هه...تو که آبرومو بردی!!!


خاله شهره
ساعت14:43---25 مرداد 1392


هیچگاه منتظر بهترین ها نباش از هر چیز کوچکی هم لذت ببر . شاید در این برهه بهترین برای تو همان چیز کوچک باشد!
پاسخ:sure dear...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: هر چی دلم بخواد!!! ، ،

تاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392 | 16:32 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.